سفارش تبلیغ
صبا ویژن

queved

نظر

 

عدسی بلو کنترل

 

شیشه عینک بلوکنترل یکی از انواع لنزها با کاربرد و ویژگی های خاص می باشد. همه ما می دانیم که نور سفید مرئی از پرتوهایی با رنگ های مختلف با طول موج های مختلف تشکیل شده است. پرتوهای آبی یکی از این رنگ ها هستند. چشم انسان توانایی فیلتر کردن این پرتوها را ندارد. بنابراین در نتیجه تاثیر طولانی مدت انرژی این پرتوها بر چشم، ممکن است دچار مشکلاتی مانند سردرد، چشم درد، قرمزی چشم، خواب آلودگی، خستگی چشم و ... شوید.

صفحه نمایش کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه، تلویزیون، نور خورشید و غیره. آنها منابع این پرتوها هستند که ما شبانه روز با آنها سروکار داریم. با خرید عینک برای پشت سیستم می توانیم از چشمانمان در مقابل این نورها مراقبت کنیم. سایت بلو بای بای عرضه کننده انواع عینک ها با بهترین قیمت لنز و فریم می باشد.

 

کاربرد لنزهای بلو کنترل

انواع مختلفی از شیشه عینک بلوکنترلوجود دارد.قرار گرفتن طولانی مدت در معرض پرتوهای آبی برای چشم مضر است. همانطور که از نام شیشه عینک بلوکنترلپیداست وظیفه آن کنترل پرتوهای آبی است. شیشه عینک بلوکنترل از رسیدن اشعه های آبی با طول موج 380 تا 440 نانومتر به چشم جلوگیری می کنند. نوع دیگری از لنز با این ویژگی وجود دارد که به آن لنز بلوکی می گویند.

لنزهای بلوکات می توانند پرتوهای آبی را تا 420 نانومتر فیلتر کنند.شاید بپرسید نقش پرتوهای با طول موج 450 تا 500 نانومتر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که پرتوهای آبی با این طول موج نه تنها مضر نیستند، بلکه برای دید واضح و تشخیص صحیح رنگ ضروری هستند. بنابراین، شیشه عینک بلوکنترلبا فناوری ساخته شده اند که فقط نور آبی مضر را فیلتر می کند. بلو بای بای سایت فروشگاهی معتبر می باشد که محصولات عرضه شده را به سراسر ایران ارسال می کند.

 

خرید لنز بلوکنترل

چه کسانی شیشه عینک بلوکنترلبخرند؟ پاسخ این سوال در حال حاضر قطعا برای شما روشن است. با توجه به استفاده روزافزون از وسایل دیجیتالی که پرتوهای آبی مضر از خود ساطع می کنند، می توان گفت استفاده از عینک با شیشه عینک بلوکنترلبرای همه افراد در هر سنی ضروری است.به خصوص افرادی که به دلیل شغل خود ساعات طولانی مشغول استفاده از رایانه یا تلفن هستند، بهتر است هنگام استفاده از این وسایل از عینک هایی با شیشه عینک بلوکنترلاستفاده کنند. لنز بلو کنترل، عدم ورود اشعه های آبی به چشم را تضمین می کنند.

 

قیمت لنز عینک بلوکنترل

شیشه عینک بلوکنترل و بلوکات، قیمت های متفاوتی دارند. امروزه شرکت های زیادی در سرتاسر دنیا به تولید شیشه عینک بلوکنترلمشغول هستند. این شرکت ها شیشه عینک بلوکنترل وبلوکات را با کیفیت های مختلف و درصد فیلتر تولید می کنند.

بنابراین نمی توان رقم ثابتی برای قیمت لنزهای Block Control     ارائه داد. از برندهای بزرگ در زمینه تولید لنزهای کنترل قفل می توان به لنزهای زایس، لنزهای هویا، لنزهای رودنستاک، لنزهای کداک، لنزهای توکای ژاپن و لنزهای دیویل ایتالیا اشاره کرد. هر کدام از این لنزها ویژگی های خاص خود را دارند و قیمت های متفاوتی دارند. برای استعلام قیمت عدسی بلو کنترل زایس و هویا به سایت بلو بای بای مراجعه کنید.

 

خرید اینترنتی

امروزه می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده در هر زمان و مکان، کالای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین با موبایل یا کامپیوتر خریداری کنید. این کار موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. فروشگاه های معتبری برای خرید آنلاین شیشه عینک بلوکنترل وجود دارد. برای این امر می توانید از خدمات معتبر و باکیفیت فروشگاه بلو بای بای استفاده کنید.